Hoe ontvang jij je medewerkers en bezoekers?

Vorige week ging mijn blog over communicatie, focus en concentratie. Maar een belangrijk aspect dat vaak over het hoofd wordt gezien, is hoe je je medewerkers en bezoekers ontvangt. Heb je daar wel eens bij stilgestaan?

De tijden zijn veranderd; de bezetting op kantoor is lager en het kan een uitdaging zijn om medewerkers te motiveren om naar kantoor te komen. Toch kan een goede ontvangst het verschil maken. Hoe zou jij ontvangen willen worden?

Sta eens stil bij de eerste indruk die je medewerkers en bezoekers krijgen. Kom je tot de conclusie dat dit beter kan? Dan is dit misschien het moment om de ontvangst zo aantrekkelijk en gastvrij mogelijk te maken. Iets eenvoudigs als goede koffie of thee kan een waardevol startpunt zijn voor een warm welkom en een gastvrije sfeer.

Herkenbaar? Wil je advies over hoe je de ontvangst kunt optimaliseren? Neem contact met me op, dan vinden we samen de juiste oplossingen om de ontvangst voor medewerkers en bezoekers te verbeteren